پاورپوینت مسأله یابی درسازمان ها با رویکرد بهبود مستمرو ماندگاری درعصر دیجیتال
دانلودپاورپوینت مسأله یابی درسازمان ها با رویکرد بهبود مستمرو ماندگاری درعصر دیجیتال بافرمت pptxو 103اسلاید قتبل ویرایش
تعداد صفحات | 103 |
حجم | 7598 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 43 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 375 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |
برنامهریزی شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی به منظور کاهش تلفات توان و بهبود پروفیل ولتاژ در سیستم توزیع فشار ضعیف خانگی
تعداد صفحات :60
امروزه وجود مسائل زیست محیطی و کاهش سوختهای فسیلی باعث شده که توجه به منابع انرژی نو و فناوریهای جدید کمک کننده به عوامل یاد شده افزایش یابد. بهطوریکه از چند سال أخیر، بهعلت بحرانهای نفتی در جهان، استفاده از خودروهای الکتریکی به جای خودروهایی با سوخت فسیلی پیشنهاد شده است
فصل اول: مقدمه
1-1- مقدمه
1-2- اهمیت موضوع تحقیق
1-3- پیشینه تحقیق
1-3-1- پیشینه تحقیق در زمینه خودروهای الکتریکی
1-3-2- پیشینه تحقیق در زمینه پروفیل ولتاژ
1-3-3- پیشینه تحقیق در زمینه کاهش تلفات
1-4- روش پیشنهادی
1-5- روند ارائهی مطالب
فصل دوم: شبکههای فشار ضعیف و خودروهای الکتریکی
2-1- مقدمه
2-2- شبکههای توزیع فشار ضعیف
2-2-1- انواع شبکهها
2-2-2- اجزای تشکیل دهنده شبکه توزیع فشار ضعیف برق
2-3- پروفیل ولتاژ در شبکههای توزیع فشار ضعیف
2-3-1- عوامل مؤثر بر تنظیم پروفیل ولتاژ
2-4- تلفات در شبکههای توزیع فشار ضعیف
2-4-1- انواع تلفات
2-4-2- روشهای تعیین تلفات
2-5- خودروهای الکتریکی
2-5-1- انواع خودروهای الکتریکی
2-5-2- مشخصات خودروی الکتریکی
2-5-3- تقسیمبندی شارژرها
2-5-4- قابلیت خودرو برای شبکه V2G
2-5-5- کاربردهای خودروهای الکتریکی با قابلیت V2G
2-6- تأثیر خودروهای الکتریکی بر شبکههای توزیع فشار ضعیف
فصل سوم: مدلسازی مدیریت توان شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع
3-1- مقدمه
3-2- مدل خودروی الکتریکی در شبکه توزیع
3-3- تابع هدف
3-4- قیود مسأله
3-4-1- قیود پخش توان
3-4-2- قیود خودروی الکتریکی
3-4-3- قیود محدودیت متغیرهای شبکه
3-5- روش حل مسأله. Error! Bookmark not defined.
3-6- علائم
3-6-1- متغیرها
3-6-2- پارامترها
3-6-3- مجموعهها و شمارندهها
3-7- خلاصه
مراجع
دانلود چارچوب و مبانی نظری هوش هیجانی و انواع آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی و انواع آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 35 |
حجم | 207 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | تربیت بدنی |
توضیحات کامل
در بررسی پیشینههای مختلف راجع به هوش میتوان چند نتیجه کلی گرفت، نخست اینکه ارائه تعریف واحدی از هوش دشوار بوده و هر کدام از تعاریف با توجه به شرایط زمانی و مکانی و فرهنگی متفاوت خواهد بود، دیگر اینکه هوش یک مفهوم وسیع و چند بعدی است و نمیتوان آن را به یک ویژگی، یک رفتار و یا عاملی خاص محدود کرد و میبایست آن را از زوایای مختلف نگریست و اینکه نظریات هوش عمدتا مکمل هستند نه متضاد و تفاوت آنها در این نکته است که هر کدام از آنها به یک بعد از ابعاد هوش پرداختهاند
فهرست مطالب
2-1-26- هوش هیجانی 78
2-1-27- انواع هوش 78
2-1-28- هیجان و اجزاء آن 79
2-1-29- تعریف هوش هیجانی 80
2-1-30- تاریخچه هوش هیجانی 84
2-1-31- مولفه های هوش هیجانی 87
2-1-32- ویژگی افرادی که هوش هیجانی بالا دارند 89
2-1-33- مدلهای هوش هیجانی 92
2-1-34- ابعاد هوش هیجانی در مدل توانایی 93
2-1-35- مدل بار - آن 94
2-1-36- مدل دانیل گلمن 96
2-1-37- هوش هیجانی و هوش شناختی 98
2-1-38- رهنمودهای لازم برای موفقیت برنامههای هوش هیجانی 100
2-1-39- آموزش هوش هیجانی 100
2-1-40- کاربرد هوش هیجانی 101
2-1-41- آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان 104
2-1-42- عملکرد هوش هیجانی در سازمان 106
2-1-43- نقش هوش هیجانی در زندگی 107
2-1-44- نمودهای هوش هیجانی در محیط کاری 108
2-1-45- هوش هیجانی و عملکرد اثر بخش 109
2-1-46- هوش هیجانی در محیط کار 110
2-1-47- سن و هوش هیجانی 110
2-1-48- هوش هیجانی در ورزش 111
2-2- پیشینهی تحقیق 113
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
دسته بندی | ریاضی |
بازدید ها | 113 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 5734 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 325 |
کتاب کامل شکل یک زندگی با نویسندگی شینگ تونگ یاو
کتاب به زبان اصلی انگلیسی می باشد
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 21 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1787 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 95 |
فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
۱-مقدمه
آشنایی بیشتر با آموزش تفکروسبک زندگی وارزشیابی آن
۲-روش های طرح درس نویسی
۳-اصول طراحی سوال
قسمتی از متن
پرورش تفکر در برنامه درسی ملی به دو صورت است :
یک شکل به صورت تلفیقی در سایر دروس و صورت دوم آموزش روشهای تفکر فلسفی در قالب یک درس با ساعت مستقل است چرا که سایر برنامههای درسی توان ارائه این نوع اندیشیدن را ندارند البته منظور از تفکر فلسفی، آموزش فلسفه به دانشآموزان نیست بلکه آموزش پرسشگری به دانشآموزان مدنظر است تا آنها بتوانند یک موضوع را همه جانبه بررسی کنند و درست را از نادرست، کامل را از ناقص، و خوب را از بد تشخیص دهند، به طور کلی تفکر به صورت عام در تمام دانشآموزان وجود دارد، اماباید تلاش شود که شرایطی را فراهم گردد که دانش آموزان در این زمینه رشد کنند، دانش آموزان یک کلاس به لحاظ موقعیت تفکر با یکدیگر متفاوتند ولی باید ،هر دانش آموز و در هر موقعیت، سطح خود را بالاتر ببرد.
آموزش تفکر و پژوهش در یک ساعت کلاس درس ممکن نیست بلکه رویکردی است که در سایر کلاسها نیز باید دنبال شود .
هدفی که برای تفکر و پژوهش در نظر گرفته شده است، کسب صلاحیتهای پایه و صفات و ویژگیهای منش تفکر است ،صلاحیتهای پایه در برنامه درسی ملی تعریف شده است یعنی بایدبه دنبال پرورش تعقل، خلاقیت، حل مسئله، تفکر انتقادی، ایجاد نگرش سیستمی، تواناییهای کاوشگری، شناسایی شیوههایی برای یافتن راههای جواب پرسش، برنامه ریزی برای اجرای یک پژوهش، انجام یک پژوهش و تهیه گزارش آن، قضاوت و ارزیابی بر اساس نظام معیار و خود ارزشیابی باشیم.
صفات و ویژگیهای منش تفکر یعنی اینکه دانش آموز با یک موضوع سطحی برخورد نکند وآن را همه جانبه بررسی کند یعنی وقتی میخواهد حرف بزند ابتدا فکر کند و به تقلید از دیگران حرف نزند، دانشآموز مغالطه نکند یعنی حرف غلط خود را با جملات زیبا به دیگران منتقل نکند یا اینکه حرف نادرست دیگران را که با جملات زیبا به خورد او داده میشود را نپذیرد، در برخورد با دیگران نقدپذیر باشد و اگر به نظرش نقدی وارد است آن را بپذیرد، شجاعت بیان نظراتش را داشته باشد،اگر با نظر دیگران مخالف است مخالفت خود را با احترام و استدلال بیان کند این مواردی است که باید در ساعت درس تفکر و پژوهش، دانش آموزان آن را تمرین کنند.
کتاب تفکر و سبک زندگی دو محور اصلی دارد که شامل تفکر و پژوهش و آداب و مهارتهای زندگی است بنابراین درسهایی که برای این دو محور تعریف شده است تلاش میکند تا دانشآموز را برای سه نوع ارتباط آماده کند :
ارتباط با خود، دیگران، و سایر مخلوقات. البته هر سه نوع ارتباط ذیل ارتباط با خدا مورد توجه قرار میگیرد. در تمام درسهای این کتاب تلاش میشود تا دانش آموز خودش را بشناسد و این از ظاهر شروع شده تا باطن پیش میرود. سپس در ابعاد عمیقتر نقش انسان در جهان خلقت را بررسی میکند.
ارتباط با دیگران نیز بخش دیگری از فعالیتهای کتاب تفکر و سبک زندگی است. ارتباط با دیگران از جمله خانواده، دوستان و اجتماع را در برگرفته و دانش آموز یاد میگیرد چگونه با دیگران ارتباط برقرار کند، ابراز و کنترل هیجانات در ارتباط با دیگران باید چگونه باشد و در بحث ارتباط با خانواده چه رفتارهایی را انجام دهد در بحث ارتباط با خلقت نیز شاهد مباحث فلسفی هستیم مباحثی مانند تعادل، ناظم و منظوم؛ اینکه تعادل در خلقت به چه معناست و بحث ناظم و منظوم از نظم انسانی شروع شده و به نظم کیهانی میرسد.
بنابراین در درسهای کتاب تفکر و سبک زندگی سه نوع ارتباط با خود، دیگران و خلقت را ذیل ارتباط با خدا دنبال میکنیم اما دانشآموز هیچ جا نمیخواند که در حال دنبال کردن این سه نوع از ارتباط هستیم بلکه مباحثی همچون هویت من، نقش من در اجتماع و راز تعادل را در قالب دروس مختلف و با انجام فعالیتهایی فرامیگیرد.
درسهایی که موضوع تفکر فلسفی را دنبال میکند به صورت مستقیم به این موضوع نمیپردازد یعنی در کتاب دانشآموز هیچ متنی برای آموزش تفکر وجود ندارد. کل درسهای کتاب تفکر و سبک زندگی به صورت حل مسئله سازماندهی شده است یعنی دانش آموز در مورد آداب و مهارتهای زندگی،تفکر و پژوهش با سوالاتی مواجه میشود که باید آنها را پاسخ دهد.
گاه سوالاتی در کتاب درسی وجود دارد که در کلاس مطرح میشود و دانش آموزان باید با کمک یکدیگر پاسخ این سوال را از طریق مباحثه و مذاکره پیدا کنند و گاه سوالات به صورت فردی مطرح میشود که دانشآموز باید خودش به این سوالات پاسخ دهد و گاه این سوال را باید از طریق مصاحبه و نظرسنجی از دیگران، مشاهده و آزمایش پاسخ دهد یعنی دانشآموز با سوالاتی مواجه است که به روشهای مختلف باید به آنها پاسخ دهد.
در دروس تفکر و پژوهش تلاش شده تا از روزنامه، کتاب داستان و فیلم استفاده گردد تا دانشآموز قدرت تحلیل محتوای رسانهها را پیدا کند و به همین دلیل از داستانهای ترجمه شده و داستانهای بومی در پایه اول متوسطه استفاده شده است. در پایه اول متوسطه اول از داستانهایی مانند داستانهای گلستان سعدی استفاده شده و برای درس تفکر، داستانها در کتاب راهنمای معلم گنجاندهشده است اما در بحث آداب و مهارتهای زندگی داستانها در کتاب دانشآموز قرار دادهشده است. در بحث آداب و مهارتها داستانهایی از خاطرات رزمندگان اسلام و لقمان حکیم گنجانده شده است.
داستانها در کتاب دانش آموز بیان نشده ، چون در کلاس درس برای نخستین بار دانشآموز باید، با این موضوع مواجه شود. چرا که عادتی در میان برخی از خانوادهها وجود دارد که از شب قبل درسها را با دانشآموز کارمیکنند تا زمانی که دانشآموز به سر کلاس درس میآید آماده جواب دادن به پرسشها باشد اما باید سر کلاس درس ،دانشآموز فکر خود رابیان کند نه تفکر خانواده را به همین دلیل داستانها بیشتر در کتاب راهنمای معلم قرار دارد و دانش آموزان نظرات خود را بیان میکنند و آنچه را که از بحث در کلاس درس دریافت کرده به صورت جمع بندی در کتاب خود خلاصه میکنند.
ارزشیابی کتاب تفکر وسبک زندگی
آموزش پرسشگری،سطحی برخورد نکردن با موضوعات،فکر کردن و بعد صحبت کردن، پرهیز از تقلید، شجاعت بیان نظرات در قالب این کتاب« تفکر و سبک زندگی » دنبال میشود،
کتاب تفکر و سبک زندگی 22 درس الزامی دارد و آموزش آن به صورت دو ساعت در هر هفته سازماندهی شده است، درسها در کتاب به گونهای است که بحث تفکر و سبک زندگی با یکدیگر ارتباط داشته باشند مثلاً اولین درس با عنوان تفکر درباره تفکر است وپس از آن دو درس از بخش آداب و مهارتها آمده است در مجموع دروس تفکر و آداب و مهارتها در لابه لای هم قرار داشته و با یکدیگر ارتباط دارند.
در این درس معلمان نباید دانشآموزان را وادار به حفظ مطالب درسی کنند. در حقیقت ارزشیابی این درس به صورت مستمر با تاکید بر خودارزیابی دانشآموز است تا او متوجه شود به لحاظ صفات و ویژگیهای تفکر و پژوهش در چه سطحی قرار دارد.
در پایه اول متوسطه، اول در درس تفکر و سبک زندگی، دانشآموز در 4 بخش ارزشیابی میشود که عبارتنداز :
1- مشاهده رفتار دانش آموز سر کلاس یعنی انتظاراتی که از یک دانشآموز متفکر می رود که 5 نمره دارد،
2-انجام فعالیتهای کتاب توسط دانش آموز که بیشتر آن از نوع خود ارزیابی و جمع بندی نظرات خود و هم کلاسیهایش است که 5 نمره دارد،
3-پروژه؛ یعنی دانشآموز در درس تفکر و پژوهش در نوبت اول ودوم باید دو پروژه پژوهشی را انجام دهد که 5 نمره دارد
(در پروژه نوبت اول سال تحصیلی دانش آموز باید سوالی را طرح کند که با مشاهده میتواند جواب آن را بدست آورد سپس برای این سوال طرح پژوهش بنویسد و این پژوهش را در طول چند ماه انجام دهد و گزارش آن را آخر نوبت اول به معلم و کلاس ارائه میکند. در پروژه نوبت دوم نیز دانشآموز باید سوالی را طرح کند که با نظرسنجی میتواند جواب آن را بدست آورد و مانند قبل مراحل آن را انجام میدهد.)
4- بخشهای کمی از هر درس (مباحث مربوط به آداب و مهارتها چون آدابی که به دانشآموز آموزش داده میشود،) که این نیز 5 نمره دارد.
انواع طرح درس
برنامه ای که بر روی کاغذ می آید
انواع طرح درس از نظر کلیت
طرح درس سالانه
چگونگی تهیه طرح درس سالانه
4-تعداد جلسات در طول سال با توجه به تعطیلات واحتمال تعطیلی
5- تقسیم صفحات کتاب بر تعداد جلسات
در هفته 4 ساعت
یعنی 16 جلسه در ماه
16*7 = 112 ساعت 56 جلسه دو ساعته در طول سال با کسر 6 جلسه امتحان 50 جلسه در سال بصورت خالص
تقسیم تعداد صفحات کتاب برتعداد جلسات یعنی 240 تقسیم بر 50 هر جلسه دو ساعته تقریبا 5 صفحه باید تدریس شود
و............